[x] خوش آمدید مهمان

شبکه اطلاع رسانی کیمیا اولین و بزرگترین سرویس دهنده اینترنت در کرج و حومه

جمعه ، 15 شهريور ماه ، 1387  [x]  
[x] پشتيباني آنلاين کاربران

آفلاين
[x] ارتباط با مدير عامل

ارتباط با مديريت شبکه اطلاع رسانی کیمیا

[x] تبلیغات

??????

[x] عناوین سایت
منوی اصلی
صفحه اصلي
خدمات شبکه کیمیا
اخبار و تازه ها
كاربران
امكانات سايت
[x] مطالب برگزيده
[x] منوي كاربري
خوش آمدید , مهمان
نام کاربري:
کلمه عبور:
کد امنیتی:کد امنیتی
تايپ كد امنيتي:
(عضویت)
کاربران سایت:
آخرین: gsmkaraj
امروز : 0
دیروز: 1
مجموع: 935

بازدیدکنندگان:
مهمان: 13
عضو: 0
مجموع: 13
 مطالب عمومي: مصرف چاي از پيشرفت انواع سرطان ها جلوگيري مي كند
 
مطالب عمومي
    


مصرف چاي از رشد و پيشرفت انواع سرطان ها جلوگيري كرده و موجب كاهش درد ناشي از سرطانهاي پوستي مي شود•
معصومه كبيري محقق مركز بهداشت شرق تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعي ايرنا افزود : در چاي صدها نوع تركيب بنام پلي فنل موجود است كه از لحاظ ساختماني بسيار مستحكم بوده و اثرات آنتي اكسيداني قوي دارد•
وي اظهارداشت : مطالعات نشان مي دهد كه پلي فنل هاي موجود در چاي از اكسيد شدن و رسوب كلسترول بر ديواره رگ ها جلوگيري كرده و اثرات بسيار مفيدي دارد• به گفته وي ، افرادي كه روزانه چهار فنجان چاي
مي نوشند،مرگ و مير ناشي از بيماريهاي قلبي عروقي در آنها كمتر است و كساني كه روزانه پنج فنجان چاي مي خورند ،احتمال سكته قلبي و مغزي تا69 درصد در آنها كمتر مي شود• وي اظهارداشت : نوشيدن چاي
مي تواند حالت اسيدي بدن راتقليل داده وگرايش به بيماري نقرس را كم كند و همچنين در كاهش پوسيدگي دندان موثر باشد• كبيري افزود : در چاي ، پلي فنلي به نام تانن وجود دارد كه بعنوان آنتي بيوتيك عمل كرده و از نفوذ باكتري ها، فساد و خرابي دندانها جلوگيري مي كند، تانن موجود در چاي براي درمان اسهال نيز مفيد بوده و التهاب ناشي از بيماري را در لوله گوارش كاهش مي دهد• وي همچنين گفت: كه براي بدست آوردن خاصيت ضداسهالي چاي بايد به مدت 15 دقيقه آن را دم كنيد تا حداكثر تانن آن استخراج شده و بدون مواد شيرين كننده مصرف شود• اين محقق تاكيد كرد كه كافيين موجود در چاي به افزايش جريان خون در مغز كمك مي كند و بدون اينكه آسيبي به عملكرد قلب وارد سازد،وجود اين ماده در چاي باعث افزايش تمركز و درك و فهم شده و از پديده حواس پرتي جلوگيري مي كند• وي افزود : براي صرف يك چاي مفيد بايد حداقل سه دقيقه آن را دم كرد تا پلي فنلهاي موجود به مقدار بيشتري استخراج شده و از اضافه كردن شير به چاي خودداري شود• وي همچنين درپايان اين گفت وگو توصيه كرد كه بايد از مصرف چاي تا دو ساعت پس از صرف غذا پرهيز شود زيرا موجب كاهش جذب آهن شده و مصرف چاي دو ساعت بعد از يك غذاي گوشتي سرخ شده تشكيل سلولهاي سرطاني ناشي از روش پخت را كاهش مي دهد
منبع : abrar.ir

ارسال شده در تاريخ : چهارشنبه ، 7 مرداد ماه ، 1383 توسط admin
 
[x] لینکهای مرتبط
[x] امتیاز دهی به مطلب
امتیاز متوسط : 2.66
تعداد آراء: 3


لطفا رای مورد نظرتان را در مورد این مطلب ارائه نمائید :

عالی
خیلی خوب
خوب
متوسط
بد

[x] انتخاب ها
با عرض پوزش : ارائه نظر و پیشنهاد در مورد این مطلب مقدور نیست .
Web site engine code is Copyright © 2007 by Kimia Networks Inc.. All Rights Reserved. .::. Designed By : Kimianet Co. (E. Garivani)

مدت زمان ایجاد صفحه : 0.26 ثانیه